Zdravje in suhe fige

Fige so velik vir zdravja in jih lahko uživamo tako sveže kot suhe fige. Fige v splošnem vsebujejo veliko vlaknin in sodelujejo pri boljši prebavi. Suhe fige so prav značilne za pomoč pri prebavi. Ko nas daje zaprtje si  suhe fige namočimo v vodo in počakamo da se malo razpustijo in jih nato pojemo. Fige so polne vlaknin in pripomorejo k boljši in lažji prebavi. Fige pa niso le vir vlaknin ampak imajo v sebi tudi kar nekaj vitaminov in mineralov. Vsekakor je boljše, da uživamo sveže fige, vendar nam fige niso na voljo v vseh letnih časih zatorej so tudi suhe fige odličen izbor.

suhe figeSuhe fige kot omenjeno vsebujejo tudi veliko vitaminov in mineralov če sušenje le teh poteka pravilno. Če fige ne posušimo prav, se vsebnost le teh zmanjša. Vsebuje veliko kalcija, magnezija in kalija, tudi železa in fosforja. Vsebuje kot opazimo veliko dobrih učinkovin in tudi prednost je ta da na 100 g svežih fig zaužijemo le dobrih 60 kilokalorij. Kar pa je zelo malo, za tako velik in bogat sadež. Medtem ko uživamo suhe fige je kalorična vrednost precej višja in znaša na 100 g kar 240 kilokalorij.

Suhe fige imajo veliko prednosti imajo pa tudi nekaj slabosti, kot vso suho sadje. Namreč suhe fige vsebujejo kar precejšen delež sladkorja in v večji količini lahko povzročajo celo zobno gnilobo. Prav tako suhih fig ne priporočajo pri hujšanju, ravno zaradi vsebnosti sladkorja. Vsekakor pa so priporočane če imate težave s prebavo, saj delujejo blago odvajalno, tako kot suhe slive. Čez noč namočite in  zjutraj pojeste in tako se vam bo prebava kar hitro spravila v ustaljen tir. Suhe fige so tudi odličen prigrizek med službo saj zaradi svoje sestave dobro vplivajo na delovno sposobnost in koncentracijo ter odpravljajo živčnost. Prav tako suhe fige priporočajo ženskam pri menstrualnih težavah, saj delujejo blago pomirjevalno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja